کد خبر: 40532
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
بازدید اعضای صندوق مشترک نظام مهندسی کشاورزی از نمایشگاه روستا آباد

اعضای صندوق مشترک استان‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در دومین روز برپایی نمایشگاه روستا آباد از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش روستانیوز الهام صادقی|نمایشگاه روستا آباد که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است و به عرضه محصولات روستایی و عشایری اختصاص دارد، در دومین روز خود میزبان اعضای صندوق مشترک استان‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور بود.

براین اساس ودود حیدری مقدم، مدیرعامل این صندوق با حضور در این نمایشگاه از غرفه‌های تولیدکنندگان برتر روستایی و عشایری بازدید به‌عمل آورد.

همچنین ولی‌اله آقایارزاده مشاور ویژه اقتصادی، المیرا حبیبی مدیر روابط عمومی، شهرزاد آشتیانی دبیر نمایشگاه صندوق مشترک استان‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و هیات همراه نیز در این بازدید حضور داشتند.

این بازدید ذیل انعقاد تفاهم نامه با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صورت گرفت،

غرفه سازمان عشایر و روستایی استان‌ها، غرفه‌ها و سیاه چادرهای استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، سمیرم، خوزستان، فارس و آذربایجان شرقی از جمله میزبانان اعضای این صندوق بودند.

بازدید اعضای صندوق مشترک نظام مهندسی کشاورزی از نمایشگاه روستا آباد+ودود حیدری مقدم+ولی‌اله آقایارزاده

گفتنی است؛ در این نمایشگاه که از ۱۲ مهر آغاز به کار کرده است، حدود ۱۴۰۰ غرفه تا ۱۸ مهر پذیرای بازدیدکنندگان هستند و تولیدکنندگان برتر روستایی و عشایری سراسر کشور محصولات‌شان را به علاقمندان عرضه می‌کنند، علاوه بر این گروههای هنری آئینی روستایی و عشایری هم به اجرا برنامه برای بازدیدکنندگان می‌پردازند.

در نمایشگاه روستا آباد تولیدکنندگان محصولات خود از قبیل فرش، خشکبار، ادویه، صنایع دستی و زینتی، پوشاک و مبلمان را به خریداران عرضه می‌کنند، علاوه بر این، صنایع غذایی، کشاورزی، شیلات، گیاهان دارویی و صنایع خلاق فرهنگی، گردشگری نیز از دیگر محصولاتی هستند که با کیفیت و قیمت مناسب در این نمایشگاه به فروش می‌رسند. این نمایشگاه که تلاش شده تا در آن فرصت مناسبی برای معرفی، عرضه و فروش تولیدات و محصولات روستاییان و عشایر کشور فراهم شود در ایام برگزاری از ساعت ۱۰ تا ۲۰:۳۰ میزبان علاقمندان خواهد بود.

روستاآباد+نمایشگاه عرضه محصولات روستایی و عشایری+12 الی 18 مهرماه-مصلای امام خمینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =