کد خبر: 38101
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از تحقق ۸۶ درصدی اهداف کمی مصوب این شرکت در زمینه نصب انشعابات جدید در مناطق روستایی این استان در ۹ ماهه اول سال‌جاری خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، محمود کشاورز اظهار کرد: در حوزه نصب انشعابات (علمک) روستایی، تعداد ۱۵۰۰ مورد برای این شرکت مصوب و ابلاغ شده بود که با تلاش همکاران تا کنون، ۱۲۹۰ انشعاب در مناطق مختلف روستایی استان نصب شده است.

وی افزود: نصب این تعداد علمک منجر به تحقق ۸۶ درصدی اهداف کمی شرکت گاز استان ایلام نسبت به تعداد مصوب ابلاغی در این حوزه شده است.

وی تصریح کرد: تحقق اهداف کمی در حوزه گازرسانی به مناطق روستایی در زمینه شبکه توزیع روستایی و مشترکین به ترتیب ۱۵۲و ۶۵ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در رابطه با نصب انشعابات صنعتی گفت: در سال‌جاری در حوزه نصب انشعابات صنعتی استان، تعداد ۷۰ مورد مصوب و ابلاغ شده است و در این راستا تعداد ۶۴ مورد انشعاب جدید برای واحدهای صنعتی در اقصی‌نقاط استان اجرا و نصب شده که نشان می‌دهد عملکرد شرکت گاز استان نسبت به اهداف مصوب، ۹۱ درصد محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تاکید کرد: برای نصب انشعابات جدید در حوزه شهری استان نیز، تعداد ۲ هزار انشعاب از سوی شرکت ملی گاز مصوب به شرکت گاز استان ابلاغ شده بود که در این راستا با نصب یک هزارو ۱۸۴ انشعاب در مناطق شهری استان، عملکرد شرکت گاز استان از تحقق ۵۹ درصدی اهداف کمی نسبت به برنامه مصوب خبر می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =