کد خبر: 36323
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
استاندار فارس

استاندار فارس گفت: با توسعه فعالیت‌های اقتصادی در روستاها می‌توان مهاجرت به کلان شهرها را کنترل و اشتغال زایی را در روستاها افزایش داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، محمد هادی ایمانیه صبح شنبه در آئین بهره برداری از پنج هزار و ١٠٠ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی بیان کرد: هر جا صحبت از کمک و یاری رساندن به محرومان باشد بسیج سازندگی در کشور حضور مستمری داشته است.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس ادامه داد: بسیج سازندگی در ایجاد امید برای خانواده‌های محروم نقش ویژه ای داشته و همکاری و همراهی نهادهای انقلابی که توسط بنیان گذار کبیر انقلاب ایجاد شده بیانگر آن است که این نهادها همکاری ویژه ای با اقشار مختلف جامعه دارند.

ایمانیه تاکید کرد: موضوع اشتغال به خصوص ایجاد اشتغال در زمینه تولید می‌تواند یکی از مشکلات موجود در استان فارس را برطرف نمود.

این مقام مسئول با اشاره به ایجاد درآمد پایدار برای خانواده‌های نیازمند یادآور شد: ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی خانگی علاوه بر اینکه تأمین کننده نیازهای مالی خانواده‌های نیازمند می‌تواند نقش مؤثری در تأمین نیروی برق ایران نیز داشته باشد.

ایمانیه خواستار افزایش سهم استان فارس در تولید انرژی خورشیدی خانگی با توجه به جمعیت موجود استان و ویژگی‌های جغرافیایی فارس شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =