واکسن دام

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: اجرای طرح پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام در ۷۱ روستای محروم و صعب العبور این استان از امروز / چهارشنبه / آغاز شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، محمدباقرحاج کاظمی افزود: در این طرح که به مدت ۲ روز اجرا خواهد شد، ۱۳ نوع خدمت به دامداران مناطق روستایی تحت پوشش ارایه می‌شود.

وی یادآورشد: این طرح با همکاری استانداری، سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل امور عشایری در استان زنجان با فعالیت ۲۵۰ نفر روز اجرا و تمام خدمات پیش بینی شده، به صورت رایگان ارایه خواهد شد.

حاج کاظمی با درخواست از دامداران برای همکاری با مراجعه کنندگان برای اجرای به موقع و تحقق اهداف این طرح اظهار داشت: مبارزه با بیماری های مشترک دام و انسان و پیشگیری از شیوع بیمارهای اختصاصی دامها از اهداف مهم این طرح است.

وی سم پاشی و ضدعفونی جایگاه دام‌ها، واکسیناسیون دام و طیور، ویزیت و درمان دام و طیور، ارائه دارو و سموم رایگان، آموزش پیشگیری از بیماری‌های مشترک دام و انسان، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و کشاورزی تخصصی در مناطق روستایی تحت پوشش را ازجمله خدمات پیش بینی شده در این طرح عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =