کد خبر: 35751
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اتصال ۱۰۰ خانوار روستاهای آگره بید و تختان در بخش سراب میمه شهرستان گرمسیری دهلران به شبکه سراسری گاز خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، محمد کشاورز با اشاره به خدمات شرکت گاز در موضوع گازرسانی به منطق روستایی اظهار داشت: برای گازرسانی به روستاهای آگره بید و تختان ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و ۱۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای خربزان بالا و پایین نیز با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با هزینه ۴۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۷ درصد مناطق روستایی استان هم اکنون از نعمت گاز خانگی برخوردار هستند.

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از شرکت گاز استان یادآور شد: شهرهای پهله و میمه پایان سال گذشته گازدار شده و نقاط روستایی ۲ بخش نیز گاز رسانی شده اند.

بهزاد علیزاده از خدمات دولت و پیگیری‌های استاندار و فرماندار ویژه دهلران قدردانی کرد و گفت: روند گازرسانی به ۹ روستای دهلران در دست اقدام است.

فرماندار ویژه دهلران هم با اشاره به همت دولت برای گازرسانی به دورترین روستاها گفت: خدمات نظام در حوزه‌های مختلف در جهت رفاه مردم حتی در دورترین روستاها هم قابل لمس است و شرکت گاز استان در بحث گازرسانی بخوبی عمل کرده اند.

لطیف صادقی از پیگیری‌های استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و افزود: رضایت مردم هدف همه خدمتگزاران است و امروز در شهرستان شاهد گاز رسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =