کد خبر: 35731
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
ورزش روستایی

رییس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی البرز با اشاره به تجهیز و تکمیل ۱۰ خانه ورزش روستایی در این استان، گفت: پنج خانه ورزش روستایی با کف پوش های تاتامی ویژه بانوان با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان تکمیل شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، مجید رضاخانی روز دوشنبه در آیین تجهیز و تکمیل ۱۰ خانه ورزش روستایی و همچنین رونمایی از پوستر مسابقات قوی ترین مردان روستایی کشور (جام روستاورز) که در مجموعه ورزشی شریعتی کرج برگزار شد، افزود: این خانه های ورزش روستایی در شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان قرار دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۶۶ خانه ورزش روستایی در استان تجهیز و تکمیل شده است، اظهار داشت: تا پایان سال جاری در صورت تامین اعتبارات ۱۰ خانه ورزش روستایی دیگر تجهیز و تکمیل خواهند شد.

رضاخانی گفت: امکاناتی از جمله تنیس روی میز، فوتبال دستی، میز شطرنج، دارت و پایه دارت برای هر یک از این خانه ها طی این مدت تامین شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دومین دوره رقابت های کشوری قوی ترین مردان روستایی کشور به میزبانی این استان و در روستای فرخ آباد شهرستان فردیس اشاره کرد و گفت: این مسابقات از ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه برگزار خواهد شد.

رضاخانی با بیان اینکه تاکنون ۱۵ استان کشور برای حضور دراین رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند، افزود: مسابقات قوی ترین مردان روستایی در رشته های استقامتی همچون حمل گوی و گاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقات از ورزشکاران روستایی هستند و وسایل برگزاری مسابقات برگرفته از امکانات روستایی است.

رییس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی و محلی البرز یادآور شد: همچنین در جام پرچم مینی فوتبال روستائیان و عشایر قهرمانان شهرستان ها مشخص شده اند و از هفته آینده قرعه کشی مرحله استانی جام پرچم انجام می شود.

استان البرز دارای ۲۵۰ روستا می باشد که راه اندازی خانه های ورزش در ۸۴ روستا باقی مانده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =