کد خبر: 35595
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته شهرستان ایوان گفت: از ابتدای گازرسانی به این شهرستان تاکنون ۵۶ روستای ایوان گازدار شده اند.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، محمود کشاورز اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان ایوان دارای ۶۷ روستا می‌باشد که تاکنون ۵۶ روستای آن گازدار و طرح گازرسانی روستای روان نیز در برنامه آتی این شرکت قرار دارد افزود: ۱۰ روستای دیگر ایوان فاقد توجیه گازرسانی از لحاظ سرانه هزینه گازرسانی خانوار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه ۱۳ هزارو ۸۱۰ خانوار در مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند، اضافه کرد: از این تعداد ۹ هزارو ۵۹۳ خانوار شهری و ۴ هزارو ۲۰۳ خانوار روستایی می‌باشند.

کشاورز با بیان اینکه بیش از ۴۰۲ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع در مناطق شهری و روستایی ایوان اجرا شده است، ادامه داد: ۱۰ روستای نسارهلشی، چشمه‌مرو، پلیه، توه‌سیه، میان، گاومیشان، گیلانه، ذیچ شارزول، تعل و سیاهگل در این شهرستان فاقد توجیه گازرسانی هستند که در صورت تامین اعتبار از سوی شرکت ملّی گاز ایران این روستاها نیز در دستور کار گازرسانی قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =