کد خبر: 34459
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
سند مالکیت

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندارویژه شهرستان چابهار گفت: سند مالکیت زمین و خانه روستائیان این شهرستان بر اساس اعلام ثبت اسناد و املاک، رایگان صادر می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری چابهار، جواد سپاهی در جلسه شورای اداری چابهار اظهار داشت: تمام روستاییان برای سنددار کردن زمین‌ها و واحدهای مسکونی با انجام کارهای اداری و اخذ استعلامات اقدام تا از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه آب، تلفن و اینترنت، راه، برق و سایر زیرساخت‌ها انجام شده است.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار افزود: برخی از مسؤولان بیش از پنج سال در یک واحد مسکونی سازمانی سکونت دارند که به نوعی خلاف قانون است و از ۱۶۰ واحد مسکونی موجود برخی به جای پنج سال ۲۲ سال سکونت دارند.

وی گفت: تلاش‌های زیادی برای تکریم زائران اربعین ورودی از مرز ریمدان و چابهار؛ توسط قشرهای مختلف مردم و مسؤولان انجام شده است.

سپاهی اظهار داشت: برخی از مسؤولان و کارمندان ادارت به بهانه‌های مختلف در محل کار حضور ندارند و سبب سرگردانی ارباب رجوع شده که نیاز است در همین جلسه اعلام کنم تکریم ارباب رجوع در اولویت است و باید این موارد به صفر برسد.

وی تصریح کرد: دولت آیت الله رئیسی از مردم است و همیشه تاکید بر رضایت مردم و انجام امور بدون فوت وقت و بی‌منت است لذا همه مسئولان همراه و همگام با برنامه‌های دولت انجام وظیفه و برای رضایتمندی مردم تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =