کد خبر: 33653
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در دومین روز از هفته دولت، مشعل گاز در روستای چم‌روته سیروان روشن و آرزوی دیرینه مردمان این روستا محقق شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ محمود کشاورز با اشاره به اینکه شرکت گاز استان برای گازرسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار استان برنامه‌ریزی مدونی در دست اقدام دارد، اظهار داشت: برای گازرسانی به روستای مذکور، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی به روستای چم روته ۱۵۳ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، افزود: برای گازرسانی به این روستا ۹۰۰۰ متر شبکه توزیع گاز اجرا شده است تا گامی در راستای محرومیت‌زدایی این منطقه باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از کلنگ‌زنی اجرای ایستگاه CGS مستقل شهرستان سیروان خبر داد و تصریح کرد: برای اجرای این ایستگاه ۵ کیلومتر خط انتقال و تغذیه فلزی گاز اجرا می‌شود و مبلغ ۹۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه خواهد شد.

کشاورز با اشاره به اینکه با گازرسانی به روستای چم‌روته، سیروان بعنوان یکی از شهرستان‌های سبز استان معرفی می‌شود، عنوان کرد: هم‌اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و انتظار می‌رود با تلاش جهادی همکاران، همه روستا‌های دارای قابلیت گازرسانی در اقصی نقاط استان در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرستان سیروان دارای یک شهر و ۶۴ روستا می‌باشد که همه مناطق شهری و روستایی آن از نعمت گاز برخوردار شده‌اند، ادامه داد: از ابتدای گازرسانی به این شهرستان تاکنون، ۳۳۰ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه گاز اجرا شده است و تعداد مشترکین مناطق شهری و روستایی این شهرستان ۶ هزارو ۹۵۱ مشترک بوده که در این راستا تعداد ۵ هزارو ۴۸۵ انشعاب علمک نصب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =