کد خبر: 31801
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸
آسفالت

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: اجرای عملیات آسفالت بیش از ۱۲۰ روستادر دستور کار قرار گرفته است و امروز عملیات اجرایی آسفالت ۴ روستای استان آغاز شد.

به گزارش روستانیوز،  شمس الله خدادادی  گفت:  عملیات اجرایی آسفالت و بهسازی روستای ده کریم با حدود۳۶خانوار و بالغ بر۱۲۸ نفر جمعیت در بخش مرکزی دهستان حسن آباد شهرستان روانسر، روستای یوسفجرد با حدود۲۲۰ خانوار و بالغ ۹۰۰نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان سنقروکلیایی، روستای سرابله با حدود ۱۳۸ خانوار و بالغ ۴۳۵ نفر جمعیت در بخش مرکزی  شهرستان سرپلذهاب، روستای سرابگرم با حدود ۴۵ خانوار و بالغ بر ۱۶۳ نفرجمعیت در بخش مرکزی شهرستان سرپلذهاب از امروزآغاز شده است . 
به گفته وی قرار است آسفالت معابر روستا‌های کندهر در شهرستان اسلام آبادغرب، تپان، چم زرشک علیا و رجبی در شهرستان ثلاث باباجانی، ده توت و زلان در شهرستان جوانرود، امامیه علیا و گاوچالی فولادی در شهرستان سرپل ذهاب، آقبلاغ، خانقاه علیا، ده شیخ، سامله، فارسینج، قوری چای و چشمه گیلان در شهرستان سنقر، چقابهار، شهیدعسکری، قمشه تپه، قیسوند، کنجور سفلی، کنجورعلیا از توابع شهرستان کرمانشاه و قلی قلی، کلاه دراز وسطی، لته چقا صیادیان، میرمنگه علیا و نساردیره در شهرستان گیلانغرب به زودی انجام شود.
وی افزود: برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ ۹۳میلیارد تومان اعتبار ریالی از محل اسناد خزانه اسلامی و معادل ۴۰ میلیارد تومان قیر تخصیص یافته است
خدادادی خاطرنشان کرد : به منظور اجرای پروژه آسفالت در ۹۴ روستای دیگر نیز مقدمات لازم شامل اجرای لایه‌های زیرسازی انجام شده و طی روز‌های آینده آسفالت آن‌ها انجام خواهد شد.
افزایش فعالیت‌های عمرانی در روستا‌ها سبب ایجاد رضایتمندی روستاییان و از عوامل ایجاد انگیزه مهاجرت معکوس به روستا‌ها است که نتیجه آن بهبود تولید و اشتغال روستایی خواهد بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =