نمایشگاه

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: امسال نمایشگاه دائمی عرضه تولیدات روستاییان و بسیجیان در راستای حمایت از تولیدات آنان در استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مهدی هنری، امروز یکشنبه 18 اردیبهشت در آیین افتتاح نمایشگاه عرضه توانمندی و تولیدات صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج سازندگی که با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در میدان ابوذر بیرجند برپا شد، افزود: این نمایشگاه تا پایان هفته جاری صبح و عصر با ۵۰ غرفه دایر است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه کل هزینه غرفه‌داران با مجموعه بسیج سازندگی است و به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفته است، گفت: در ۲ مرحله قبلی که این نمایشگاه به صورت استانی برگزار شده در هر مرحله حدود ۵۰۰ میلیون تومان محصولات تولیدی روستاییان و بسیجیان به فروش رسید.

هنری عنوان کرد: یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی در حوزه حمایت از مشاغل خرد خانگی، کمک به بازاریابی تولیدات روستایی است، در سال جاری در برنامه داریم با تقویت این نمایشگاه‌ها و توسعه نمایشگاه‌های دائمی کمکی در زمینه فروش محصولات تولیدی روستاییان داشته باشیم.

وی ادامه داد: مجموعه بسیج سازندگی، ۲ سال است که محلی را برای عرضه دائمی تولیدات روستاییان و بسیجیان در نظر گرفته است.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در راستای فروش محصولات روستاییان و اعضای صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج سال گذشته ۶۰ نمایشگاه بخشی، شهرستانی، استانی و ملی را برگزار کردیم که رضایت تولیدکنندگان را در پی داشته است.

هنری اظهار داشت: محصولات تولیدی بسیجیان سال گذشته با هماهنگی‌های بنیاد تعاون بسیج برای فروش به چند استان ارسال شده و در سال جاری هم در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه شعار سال جاری به عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغالزا» انتخاب شده است، در این نمایشگاه حضور شرکت دانش بنیان در حوزه تولیدات و فرآوری محصولات راهبردی استان را نیز داریم.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۶۲ صندوق‌ قرض‌الحسنه با بیش از ۳۱ هزار نفر عضو در خراسان جنوبی فعال است، افزود: سرمایه این صندوق‌ها به بیش از ۲۹ میلیارد تومان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =