کد خبر: 26976
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
مرغ منجمد

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در بیرجند فروش اینترنتی مرغ منجمد تنظیم بازار انجام می شود، گفت: ارسال برای شهروندان رایگان است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، وحید ضیائیان احمدی  اظهار کرد: عرضه مرغ و گوشت به همراه برخی دیگر از کالاهای اساسی چون برنج و روغن تنظیم بازار از مدتی پیش برای شهر بیرجند به صورت اینترنتی و غیر حضوری از طریق سامانه www.postsam.ir آغاز شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در روزهای اول تنها ۴۰ نفر از شهروندان خراسان جنوبی برای خرید اینترنتی برخی از کالاهای اساسی ثبت نام کردند، بیان‌کرد: هر چه تبلیغات بیشتر شد استقبال مردم نیز افزایش پیدا کرد و به حدود ۶۰۰-۷۰۰ نفر رسید.

ضیائیان احمدی با تأکید بر اینکه کالاهای خریداری شده توسط شهروندان به صورت رایگان به دست آنان می‌رسد و هزینه‌ای بابت پست دریافت نمی‌شود، گفت: قیمت هر کیلو مرغ منجمد در سامانه ۲۰ هزار تومان است و ما نیز دقیقاً به همین قیمت به دست مردم می‌رسانیم.

وی بیان‌کرد: اگر شهروندی خرید اینترنتی از سامانه www.postsam.ir انجام داده و برای ارسال نیز هزینه‌ای پرداخت کرده است، جهت رسیدگی حتماً به ما گزارش کند.

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی از زمان ثبت نام برای خرید اینترنتی ۴۸ ساعت فرصت برای تحویل کالای خریدار وجود دارد ولی در خراسان‌جنوبی ۲۴ ساعته به دست مردم می‌رسانیم.

ضیائیان احمدی اظهار کرد: وقتی سهمیه‌ای به استان می‌رسد ما آن را در درگاه اینترنتی مربوطه برای فروش قرار می‌دهیم و تا اتمام سهمیه نیز فروش ادامه دارد ولی در خراسان جنوبی تا به حال اتمام سهمیه در خرید اینترنتی نداشته‌ایم.

وی گفت: در مورد پرتقال والنسیا هنوز خرید انجام نشده است و قیمت آن نیز در سال جاری بسیار بالا رفته و در استان‌های محل تولید حدود ۱۶ هزار تومان است، ولی در هر زمان که اقدامات مربوطه توسط سازمان مرکزی انجام شود ما نیز خرید را طبق قانون انجام می‌دهیم.

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی یادآور شد: در مورد سیب و پرتقال تامسون همانگونه که بارها در جلسات مختلف گفته شده است خرید انجام شده و در سردخانه‌های فردوس و بیرجند ذخیره سازی صورت گرفته است.

ضیائیان احمدی درباره زمان عرضه و قیمت فروش میوه شب عید نیز افزود: در این زمینه منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار هستیم ولی در سال‌های گذشته معمولاً از ۲۵-۲۶ اسفند ماه فروش میوه شب عید آغاز می‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =