میوه

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال هزار تُن سیب و پرتقال تنظیم بازار در آستانه سال جدید توسط تعاون روستایی استان ذخیره سازی می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، وحید ضیائیان احمدی، امروز سه شنبه ۱۲ بهمن به رسانه‌های گروهی گفت: دو نوع سیب قرمز و زرد و پرتقال تامسون و والنسیا در فهرست میوه‌های شب عید تنظیم بازار استان قرار دارد.

وی افزود: مقدار میوه ای که به استان وارد خواهد شد هزار تُن است که ۵۰۰ تُن آن سیب و ۵۰۰ تُن پرتقال خواهد بود که نسبت به پارسال ۲۵ درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه ذخیره سازی سیب از هفته آینده و پرتقال نیز از اسفند ماه با واردات میوه به استان آغاز خواهد شد گفت: ۲ سردخانه در استان برای ذخیره سازی میوه شب عید اختصاص یافته است.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه تا ۱۰ اسفندماه فرآیند ذخیره سازی میوه شب عید ادامه خواهد یافت افزود: از ۲۵ اسفندماه نیز توزیع میوه در استان آغاز می شود.

ضیائیان احمدی گفت: امسال توزیع اینترنتی میوه در دستور کار قرار دارد و مردم استان می‌توانند میوه خریداری شده را درب منزل دریافت کنند.

وی در خصوص قیمت میوه تنظیم بازار یادآور شد: قیمتها درصدی پایین تر از قیمت روز میوه در بازار به فروش خواهد رسید که تاکنون به طور دقیق مشخص نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =