کد خبر: 25175
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
راه روستایی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردستان گفت: بیش از ۴۰ درصد از راه‌های روستایی شهرستان اردستان خراب و نیازمند روکش آسفالت است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، ابوالفضل کوهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردستان در دو سال گذشته ۲ نفر از نیروهای زحمت‌کش خود را بر اثر سانحه رانندگی و در حین انجام کار از دست داده است.

وی با بیان اینکه بارها به کارکنان اداره تأکید کرده‌ایم که در موقع فعالیت، ایمنی و نکات ضروری را رعایت کنند، افزود: پرونده حادثه منجر به فوت یکی از نیروهای راهداری که چند روز گذشته در محور اردستان - نائین تصادف کرده بود، سیر مراحل قانونی و قضایی خود را طی می‌کند و دیگر نباید شاهد این‌گونه حوادث تلخ باشیم.

از وضعیت خرابی جاده‌های روستایی باخبر هستیم

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردستان درباره گلایه مردم درباره خرابی راه‌های روستایی، تصریح کرد: اردستان با بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی یکی از شهرستان‌های استان است که بیشترین راه را در این بخش دارد و طبیعتاً حجم خرابی که در حوزه راه این منطقه وجود دارد نسبت به مابقی مناطق بیشتر است.

کوهی با بیان اینکه اکنون بیش از ۴۰ درصد از راه‌های روستایی شهرستان خراب و نیازمند روکش آسفالت است، گفت: از وضعیت خرابی جاده‌های روستایی شهرستان باخبر هستیم، ولی با بی‌پولی نمی‌توانیم این حجم خرابی را جوابگو باشیم.

وی افزود: امسال با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مساعدت مسئولان استان و وزارتخانه، حدود ۱۰۰ کیلومتر روکش آسفالت گرم در راه‌های شهرستان انجام شده است و همچنان این عملیات ادامه دارد.

مرمت و بهسازی کمربندی اردستان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردستان با بیان اینکه مرحله اول روکش آسفالت کمربندی اردستان به طول 12.5کیلومتر به پایان رسید، گفت: برای اجرای این طرح حدود ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است و مرحله دوم روکش آسفالت این محور نیز تا یک ماه آینده آغاز می‌شود.

کوهی افزود: با تأکید مسئولان شهرستان، اجرای روشنایی کمربندی اردستان در دستور کار قرار گرفته و مرحله اول آن به طول 5.4 کیلومتر با هزینه ۲۰ میلیارد ریال انجام شده و برای ادامه روشنایی محور کمربندی اردستان نیز گودبرداری و اجرای فونداسیون پایه‌ها اجرا شده است و به زودی نصب پایه‌ها و برق‌کشی محور و روشنایی آن آغاز می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =