کد خبر: 22538
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
راه روستایی

نماینده مردم طوالش در مجلس بر ضرورت آسفالت راه‌های روستایی کم برخوردار تأکید کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: رعایت عدالت در جذب محیط‌بانان از طریق یگان حفاظت استان‌ها و منابع طبیعی ضروری است اما در حال حاضر شاهد اعمال سلیقه در این موضوع هستیم که باید با نظارت بیشتر این مشکل برطرف شود.

نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس در تذکر به وزیر بهداشت و درمان گفت: شاهد بی‌عدالتی در جذب افرادی که در آزمون بهورزی شرکت کردند هستیم چرا که به شاخص‌های مناسب بی‌توجهی می‌شود، این امر به دور از عدالت و انصاف است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم در تسهیل صدور مجوزها، اشتغال و رونق تولید از سوی دولت تصریح کرد: امیدواریم آقای رئیسی همان‌گونه که در قوه قضائیه در مبارزه با فساد موفق عمل کرد، زمینه مبارزه با فسادهای اداری و حذف بروکراسی را فراهم کند.

محمدیاری در تذکر به وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت و توجه ویژه به موضوع آسفالت راه‌های روستایی کم برخوردار تصریح کرد: در حال حاضر ایرلاین‌ها به بهانه کرونا از سرویس‌دهی به مسافران استنکاف می‌کنند در حالی که پروتکل‌ها رعایت می‌شود و مردم هزینه  آن را پرداخت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =