کد خبر: 40751
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
نقش روابط عمومی در سازمان حیاتی و ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: کار روابط عمومی بسیار مهم،حیاتی و ارزشمند است و باید از این بخش حمایت سازمانی شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از وزارت جهادکشاورزی، سید حسن ربانی در همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، ضمن قدردانی و تبریک برای شرکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، در رابطه با اهمیت اطلاع رسانی و روابط عمومی اظهار کرد: قرآن کریم با جریانات رسانه ای آن دوران که در دست یهودیان بود مقابله کرده است.

وی افزود: در قرآن کریم آمده است «این افراد نکته ها و ارزش های خوب را با اعمال بد جا به جا می کنند و مردم را می فریبند» یعنی از گذشته جریان حق در مقابل باطل قرار داشته و یکی از جریان های مقابل حق، رسانه های باطل آن زمان بوده است.

ربانی تصریح کرد: امروز بدون مبالغه، جنگ اثرگذار؛ جنگ رسانه و جنگ فرهنگی، ادراکی و شناختی است.

وی ادامه داد: دشمن ۴۵ سال است که با تمام ابزارها به میدان آمده است. ما باید در این جنگ نابرابر با تمام توان به میدان بیاییم و از کیان کشور دفاع کنیم، در این جبهه حساس با تقویتِ آموزشِ دانش و مهارت و اندیشه های معنوی، پیروزِ میدان شویم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با اشاره به عدم اهتمام و توجه برخی مسئولان به جایگاه روابط عمومی گفت: باید بدانید که کار روابط عمومی بسیار مهم و حیاتی است و باید کار خود را ارزشمند بدانید.

وی افزود: باید به بخش روابط عمومی بها داده شود و از این بخش به درستی تقدیر و حمایت سازمانی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =