کد خبر: 41067
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
۱۵۰۰ هکتار از اراضی وزارت جهاد کشاورزی در اختیار نهضت ملی مسکن

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۱۵۰۰هکتار از اراضی متعلق به جهاد کشاورزی در سراسر کشور در اختیار آحاد مردم برای نهضت مسکن ملی قرار گرفته است.

به گزارش روستانیوز به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در جریان سفر به استان خراسان رضوی، از پروژه مسکن ملی کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات بازدید کرد.

در این بازدید، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی، معاون منابع و نیروی انسانی سازمان، فرماندار، مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی و روسای ادارات شهرستان مه ولات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی را همراهی کردند.

محمدی در این بازدید خواستار پیگیری و سرعت بخشی به روند پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن برای کارکنان جهاد کشاورزی شد.

همچنین، در ادامه این سفر، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در جلسه با کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات اظهار داشت: ۱۵۰۰ هکتار از اراضی متعلق به جهاد کشاورزی در سراسر کشور در اختیار آحاد مردم برای نهضت مسکن ملی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طبق تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی، اراضی متعلق به جهاد کشاورزی جهت طرح نهضت ملی مسکن ۵۰ درصد در اختیار کارکنان جهاد کشاورزی قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =