کد خبر: 40248
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
گروه‌های جهادی حلقه مفقوده حکمرانی گردشگری

دکتر محمد فرزاد میرزایی قلعه، مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی مناطق آزاد کشور به مناسبت سالروز تشکیل جهاد سازندگی در جمع فعالین فرهنگی و جهادی منطقه آزاد ماکو مطرح نمودند:

به گزارش روستانیوز: در تلاش هستیم حکمرانی گردشگری و میراث فرهنگی مناطق را منطبق با سیاست‌های دولت مردمی با حضور حلقه‌های میانی و گروه‌های جهادی تغییر دهیم و امانت و سرمایه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی را به مردم برگردانیم تا با وجود مردم بتوانیم پایداری و پیشرفت گردشگری را در این منطقه و تمامی مناطق داشته باشیم.

این تغییر سیاست که گام به گام اجرا خواهد شد در سه فاز شناسایی گروه‌های جهادی، تفاهم و آموزش آنها منطبق با شاخص‌های گردشگری هویت محور و در نهایت اقدام با این گروه‌ها را در پیش داریم .

دکتر میرزایی اضافه نمودند حلقه‌های میانی از نظر ما گروه‌هایی هستند.

که ضمن مسئله محوری به بلوغی از کار تشکیلاتی رسیده اند که می توانند تولید ثروت نموده و مردم مستضعف را ضمن آموزش و شبکه‌سازی از مواهب میراث‌های ماندگار منطقه بهرمند نمایند.

ایشان ضمن گزارشی از بازدید میدانی خود از ظرفیت گردشگری ماکو بیان داشتند ماکو در آینده نزدیک قطب گردشگری زمستانه کشور خواهد شد و در جهت ثبت جهانی ژئو سایت‌های منطقه اقدام خواهیم نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =