کد خبر: 29662
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
طرح هادی روستایی

نمایندگاه مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از زیرساخت‌های برخی مناطق روستایی شهرستان‌های ملکشاهی و چوار بر تکمیل این زیرساخت‌ها تاکید کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، صبح امروز شنبه علی اکبر بسطامی با حضور در روستا‌های گله‌جار، گلزار حداد و هرکبود گلزار ضمن دیدار با مردم در جریان مسائل و مشکلات این روستا‌ها قرار گرفت.
وی موقعیت این روستا‌ها در نقشه شهرستان چوار را ویژه توصیف و گفت: این روستا‌ها بعنوان پیشانی و ورودی شهرستان و محل تردد خیل عظیم زوار اربعین، شایسته بهترین خدمات هستند.
بسطامی با اشاره اقدامات مثبت انجام گرفته در این روستا‌ها اظهار داشت: در بحث اجرای طرح هادی کار‌های بسیار خوبی صورت گرفته و در خصوص مشکل آب، اینترنت و راه‌های مواصلاتی این منطقه نیز به صورت جدی پیگیر رفع مشکلات هستیم.
گفتنی است بازنگری طرح هادی سه روستای گله‌جار، هرکبود گلزار و گلزار حداد، ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع بیس و آسفالت معابر هرکبود گلزار و گلزار حداد و احداث پل دسترسی روستای گله‌جار تا پایان سال در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد.
در این بازدید محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز از اختصاص ۳ میلیارد و هفتصد میلیون تومان برای پل ارتباطی گله جار خبر داد که با تخصیص آن تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =