کد خبر: 41091
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
تاکید بر تسریع استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بر اهتمام جمعی بر سرعت‌بخشی به استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، ایوب فصاحت، سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در نخستین نشست منطقه‌ای رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، تقویت همگرایی و مشارکت در سرعت‌بخشی به استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی را ضروری دانست و بیان کرد: موضوع نظام صنفی کشاورزی مورد تاکید وزیر جهاد کشاورزی است.

وی ساماندهی، توانمندسازی و حمایت از تشکل‌های صنفی تخصصی و محصولی را یکی از برنامه‌های راهبردی سازمان مرکزی طی سال جاری برشمرد و افزود: در این خصوص استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی باید با اهتمام جمعی و پیگیری بیشتر صورت گیرد تا این راهبرد به نتیجه منتهی شود.

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی همچنین تقویت همگرایی، تعامل و مشارکت امور، وفق قوانین و مقررات میان تمامی ارکان مرتبط در خصوص استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سطح مجموعه وزارتخانه و پرهیز از پرداختن به مسائل واگرا کننده را خواستار شد.

وی افزود: دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران مستقر در سازمان مرکزی تعاون روستایی، نهایت تلاش خود را معطوف به سرعت بخشیدن به موضوع استقرار ساختار جدید خواهد کرد و مجموعه سازمان مرکزی نیز پشتیبانی‌های لازم را در این راستا خواهد داشت و از خرداد ماه امسال نیز این موضوع یکی از موارد مورد پیگیری سازمان در سفرهای استانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =