معاون استانداری بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: توسعه کشاورزی با مدیریت آب یکی از برنامه‌های مهم در عرصه کشاورزی نوین است که این مهم در استان بوشهر مورد توجه قرار دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محمد تقی ایرانی در ‌مراسم معرفی رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی تولید امنیت غذایی جامعه بشری را مرهون و تلاش جامعه کشاورزی دانست و اظهار کرد: فعالان این حوزه علم و عمل را به هم پیوند زده‌اند.

 وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به منابع آب شده است خاطر نشان کرد: توسعه کشاورزی با مدیریت آب یکی از برنامه‌های مهم در عرصه کشاورزی نوین است که این مهم در استان بوشهر مورد توجه قرار دارد.

 وی تلاش دولت سیزدهم در تولید محصولات کشاورزی به روش نوین و پیشرفته را ستود و افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده مشکلات این حوزه برطرف می‌شود و تولیدات به سامانه خواهد رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تحریم‌های دشمنان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: سفره مردم با تحریم‌های ظالمانه مورد یورش و هجوم استکبار جهانی قرار گرفته که در این راستا با برنامه‌ریزی انجام شده خودکفایی در  محصولات کشاورزی یکی از سیاست‌های مهم است.

 ایرانی ظرفیت کشاورزی و شیلات استان بوشهر را برشمرد و افزود: همانگونه که استان بوشهر پایتخت انرژی و محصولات پتروشیمی کشور است امید می‌رود در تکمیل پروژه‌های کشاورزی در تولید محصولات و افزایش ظرفیت‌ها، موفقیت‌های در این عرصه حاصل شود.

 به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استاتداری بوشهر، وی با آرزوی موفقیت برای نوذر منفرد  رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از خدمات محمد تقی منوچهری قدردانی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =