حسین گودرزی

نماینده مردم ازنا و درود خواستار لغو قوانین و مقررات مربوط به عدم ارائه خدمات زیرساختی مانند گازرسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرنگار گروه سیاسی ایرنا، حسین گودرزی روز یکشنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن قدردانی از حضور فعال رییس جمهوری و اعضای کابینه در میان مردم اظهار کرد: گرانی افسارگسیخته و نیازمندی‌های روزمره مردم ضرورت ورود قاطع دولت برای کنترل بازار  را نیاز دارد.

 وی اضافه کرد: جوان‌گرایی در انتصاب مدیران بویژه در سطوح عالی منوط به داشتن دانش، تجربه و داشتن کارنامه موفق مدیریتی است. در غیر این صورت سپردن امور مردم و کشور و فرصت‌های زودگذر به تجربه اندوزی و آزمون و خطاها جبران ناپذیر است.

نماینده مردم ازنا و درود اظهار داشت: جامعه ایران بیشتر تحت تاثیر تجربه های روزمره، فضای روانی و اجتماعی قطبی شده و رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی است. حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در کوتاه مدت می‌تواند موجی از تلاطم‌های اقتصادی و اجتماعی جبران ناپذیر را به دنبال داشته باشد. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت سه میلیون فرهنگی در گشور اظهار کرد: ۳ میلیون فرهنگی خواسته شان این است وزیری از درون خانواده آموزش و پرورش برای گسترده‌ترین و موثرترین نهاد اجتماعی یعنی وزارت آموزش و پرورش معرفی کنید.

وی ضمن دعوت از رییس جمهوری برای سفر به استان لرستان ادامه داد: انتظار مردم و فرهیختگان لرستان از شما این است که در فرصت کوتاه حضورتان به رفع و رجوع علل عدم پیشرفت استان در دهه‌های متوالی از آمده و رفت دولت ها و برنامه های پنج ساله در استانی که از ظرفیت های کم نظیری برخوردار است بپردازید. آقای رییس جمهور بیایید در فرصت کوتاه حضورتان در استان لرستان با تشکیل کارگروهی از وزرا مشکل رکود و توقف صنایع استان را حل و فصل کنید.

راه اندازی شرکت‌های مختلف و تصمیم گیری برای این شرکت‌ها، حل مشکل آب شرب شهر درود و تکمیل زیرساخت‌های آب این منطقه، تسریع در تکمیل کنارگذر درود و محور جهارخطه ازنا-اراک از دیگر محورهایی بود که گودرزی در نطق خود به آنها اشاره کرد.

گودرزی یادآور شد: برای همراهی با طلیعه مبارک بازگشت به روستا و احیای مشاغل روستایی، قوانین و مقررات مربوط به عدم ارائه خدمات زیرساختی مانند گاز رسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار را لغو نمایند.

 وی با اشاره به مباحث مطرح شده درباره احیای جهاد سازندگی  اظهار کرد: از رییس جمهوری انتظار می‌رود در ازای ایجاد ساختارسازی جدید، از نهاد بسیج سازندگی به عنوان جایگزین جهادسازندگی استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =