کد خبر: 745
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
وزیر

وزیر ورزش و و جوانان از افتتاح 800 پروژه ورزشی تا پایان سال 97 خبر داد.

به گزارش روسنا (روستانیوز)، مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح سالن ورزشی بانوان صالحیه ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: خدا را شاکریم که در این ایام توفیق داریم هر روز در یک نقطه از میهن اسلامی پروژه های ورزشی را افتتاح و در اختیار مردم و وجوانان قرار می دهیم.

وی ادامه داد: امروز نیز در آستانه ایام دهه فجر در شهرستان محروم بهارستان دو پروژه بزرگ ورزشی را افتتاح کردیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با افتتاح و بهره برداری از پروژه های ورزشی موجبات رضایتمندی مردم هم فراهم می شود، تصریح کرد: در این ایام مبارک بسیاری تصور می کنند که باید این ایام به کام مردم تلخ شود این در حالی است که با تلاش دولت هر روز شاهد بهره برداری از پروژه های عمرانی هستیم.

سلطانی فر تاکید کرد: اگر این روند را با صلابت و افتخار بیشتر ادامه دهیم درواقع در راه آسایش مردم قدم برداشته ایم.

وی عنوان کرد: در وزارت ورزش و جوانان از هفته دولت تاکنون و در آستانه فجر چهلم پروژه های بسیاری را افتتاح کرده ایم پیش بینی ما این بود که 500 پروژه به بهره برداری برسد اما تا پایان سال 800 پروژه ورزشی را افتتاح می کنیم.

*ایران طی 40 سال دستاوردهای ارزشمندی در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را در کارنامه خود دارد

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران نیز با حضور در مراسم افتتاحیه گفت: جمهوری اسلامی ایران طی 40 سال دستاوردهای ارزشمندی در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را در کارنامه خود دارد؛ ارزشمندترین اقدام پس از پیروزی انقلاب اسلامی موفقیت جوانان در تولید علم، تحصیل و ورزش است.

وی با با بیان اینکه ایران در دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی در منطقه رتبه اول را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: در اکتشافات، حمل و نقل و ... رتبه دوم را در دنیا داریم. در ورزش نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی با برنامه مختلف دولت‌ها، شرایطی فراهم شد که جوانانی که در زمینه‌های مختلف ورزشی از پتانسیل های خوبی برخوردار هستند در میادین مختلف ورزشی بدرخشند و از درخشش آن‌ها ملت غیور و انقلابی ما خوشحال شود.

استاندار تهران گفت: علاوه بر ورزش، در زمینه های علمی نیز شرایطی فراهم شد که بانوان در کنار مردان رتبه های علمی کسب کنند.

*امیدواریم سالن های بیشتری در شهرستان افتتاح شود

حسن نوروزی، نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی‌ نیز در مراسم افتتاحیه گفت: از عمر شهرستان بهارستان حدود هشت سال می‌گذرد. این شهرستان 700 هزار نفر جمعیت و 112 هزار دانش‌آموز دارد. امروز هم این سالن چند منظوره در شهرستان بهارستان افتتاح شد و امیدوارم استادیوم های دیگر در شهرستان‌های گلستان و صالحیه در چند ماه آینده نیز در این شهرستان افتتاح شود.

*افتتاح 39 پروژه با 190 میلیارد تومان اعتبار در بهارستان تا دهه فجر

سلیمان پور فرماندار شهرستان بهارستان نیز در این مراسم گفت: در حوزه ورزش شهرستان بهارستان قبل از دولت روحانی رئیس جمهور کشورمان کمتر از 20 هزار متر مربع فضای ورزشی داشته اما امروز به 45 هزار متر مربع فضای ورزشی افزایش یافته است. امیدواریم این میزان در آینده بیشتر شود.

وی ادامه داد: همزمان با دهه فجر 39 پروژه با 190 میلیارد تومان اعتبار نیز به بهره برداری می رسد و تقدیم مردم بهارستان می شود.

گفتنی است، امروز سالن ورزشی بانوان صالحیه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران افتتاح شد. در این مراسم همچنین حاج حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی و معصومه پرندوار مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =