کد خبر: 41201
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

مشاور وزیر جهادکشاورزی و رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی، تدوین آمار یکپارچه حوزه کشاورزی را پیش نیاز تولید برنامه‌های تبیین پیشرفت و پاسخگویی روابط‌عمومی در فضای رسانه‌ای و ارتباطی دانست.

به گزارش روستانیوز به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، فاطمه زارعان در «اولین گردهمایی آمار و فناوری کشاورزی در دولت سیزدهم با هدف هم‌اندیشی، تبادل نظر و تبیین چشم‌انداز برنامه‌های آتی»، ضمن تاکید بر اهمیت دسترسی به آمار واحد در امر اطلاع‌رسانی، گفت: اقتضای روشنگری و آگاه‌سازی مخاطب به دستاوردهای کمی و کیفی کشاورزی؛ گزارش‌دهی بر پایه داده‌های مشخص و آمار یکسان است.

وی با تاکید بر تصویرسازی مناسب از عملکرد و دستاوردهای بدست آمده در سراسر کشور، گفت: لازمه ایجاد این تصویر، ارایه روایت مُتقن و معتبر و ارائه آمار دقیق و درست از روند اقدامات اجرایی است.

زارعان در پایان بر لزوم قرار گرفتن اطلاعات و آمار شفاف و دقیق در اختیار مخاطبان و دست‌اندرکاران روابط عمومی‌ها، تاکید کرد.

گفتنی است؛ «نخستین گردهمایی آمار و فناوری بخش کشاورزی در دولت سیزدهم» با حضور وزیر جهادکشاورزی، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مدیران و مسوولان ستادی، رؤسای سازمان جهادکشاورزی استان‌ها و کارشناسان حوزه آمار و اطلاعات با هدف هم‌اندیشی، تبادل نظر و تبیین چشم‌انداز برنامه‌های آتی در سالن توسعه وزارت جهادکشاورزی برگزار شد، بازدید از رصدخانه ملی کشاورزی از جمله برنامه‌های این همایش بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =