کشاورزی

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از جذب حدود ۳۷۰هزار تن مواد خام کشاورزی برای صنایع تبدیلی و تکمیلی این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش روسنا (روستانیوز)، ترکیان گفت: سهمیه استان تهران در جذب مواد خام کشاورزی برای امسال ۱۱۸ هزار تن ابلاغ شده که با گذشت ۱۰ ماه از سال بیش از ۳۰۰ درصد از این برنامه محقق شده است.

وی ادامه داد: رباط کریم با ۱۲۵ هزار تن، اسلامشهر با ۷۴ هزار تن و شهرستان ری با ۶۱ هزار تن بیشترین میزان جذب مواد خام در استان تهران را به خود اختصاص داده اند.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه جذب مواد خام در سال ۹۷ تاکنون به ۳۷۰ هزار تن رسیده است، افزود: با این میزان جذب، بیش از دو هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

ترکیان تصریح کرد: جذب ماده خام با هدف تامین مواد اولیه جهت واحدهای صنایع تبدیلی به منظور فرآوری و تولید پایدار است که منجر به افزایش بهره وری، ماندگاری محصول، کاهش ضایعات، تکمیل زنجیره تولید و در نتیجه افزایش درآمد و تولید پایدار می شود.

وی از بهره برداری از دو پروژه بزرگ بخش صنایع تبدیلی و غذایی در استان تهران خبر داد و گفت: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، سردخانه ۱۴ هزار تنی در پاکدشت و یک کارخانه متشکل از ۵ واحد تولید انواع نوشیدنی ها و آبمیوه های گازدار و انرژی زا، بسته بندی انواع سالاد در شرایط منجمد و بالای صفر، تولید غذاهای آماده به صورت گرم (کترینگ) استریل با ماندگاری بالا و منجمد، بسته بندی انواع خشکبار، حبوبات، خطوط فرآوری خمیر میوه جات و تولید انواع نوشیدنی های متنوع فراسودمند، لبنی و شفابخش افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =