کد خبر: 659
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
چوب

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از توقیف کامیون‌های حامل چوب که فاقد مجوز تردد از منابع طبیعی باشند، خبر داد.

به گزارش روسنا (روستانیوز)، نجفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با اشاره به اینکه با قاچاقچیان حوزه چوب به شدت برخورد می شود، گفت: هر کامیونی که حامل چوب باشد بایدی برای تردد، از منابع طبیعی مجوزهای لازم را اخذ کند.

وی به مجوزهای صادر شده توسط دیگر دستگاه ها اشاره کرد و افزود: در صورت عدم تمدید مدت زمان قانونی حمل چوب توسط دستگاه صادر کننده، بار کامیون توقیف شده و راننده آن نیز به دلیل حمل محموله فاقد مجوز با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از رانندگان حمل چوب های باغی، غیر باغی و ... خواست که حتما مجوزهای لازم برای حمل چوب هایی که از نظر قوانین منابع طبیعی قاچاق محسوب می شوند را از ادارات منابع طبیعی دریافت کرده و در مهلت زمانی مشخص شده در مجوز، تردد کنند.

این مقام مسئول با تقدیر از دادستان استان که در برخورد قانونی با متخلفین حوزه منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب از هیچ کوششی فروگذار نبوده، عنوان کرد: طبق دستور دادستانی، چنانچه کامیون حامل چوبی، فاقد مجوز از منابع طبیعی باشد، توقیف خواهد شد.

نجفی با یادآوری شماره تلفن ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در رابطه با تخریب، تصرف زمین‌های ملی، آتش‌سوزی، قطع درختان جنگلی و ... از طریق این سامانه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =