کارگاه آموزشی نقش تغذیه و مکانیزاسیون در افزایش عملکرد تولید درمزارع پرورش ماهیان قزل آلا برگزار می شود

مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از برگزاری کارگاه آموزشی نقش تغذیه و مکانیزاسیون در افزایش عملکرد تولید در مزارع پرورش ماهیان قزل آلا در استان تهران خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، نوراله حسینی گفت: باتوجه به اهمیت بحث آموزش وارتقا سطح دانش و آگاهی تولید کنندگان، بهره برداران و کارشناسان شیلات شهرستان ها در زمینه مسایل تغذیه ای ماهیان سردآبی، کارگاه آموزشی تحت عنوان نقش تغذیه ومکانیزاسیون درافزایش عملکرد تولید درمزاع پرورش ماهیان قزل آلا دراستان تهران برگزار می شود.

وی با تاکید براین که در تولید ماهیان سردابی ۵۰ درصد هزینه پرورش ماهیان سردابی در بخش مسایل غذا و تغذیه این ماهیان است، اظهار داشت: برگزاری این دوره ها سبب ارتقا سطح مهارت های علمی و فنی کارشناسان، بهره برداران و تولید کنندگان ماهی قزل آلا شده و با بکارگیری این موارد موجب افزایش سوددهی آنها درتولید خواهد شد.

نوراله حسینی ادامه داد: در این کارگاه که توسط اساتید و مدرسان شیلاتی تدریس می شود، سرفصل هایی در خصوص ضریب تبدیل و میزان غذادهی، همچنین فرموله کردن غذا در قیمت تمام شده، جیره نویسی و روش های فناورانه و نوین تولید غذای آبزیان توسط یکی از کارخانه های بزرگ ومطرح کشور به شرکت کنندگان ارائه می شود.

مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: درنظر داریم به همین منظور درسال جاری دوره آموزشی مدیریت تغذیه در ماهیان گرمابی را برای کارشناسان وتولیدکنندگان ماهیان گرمابی برگزار کنیم.

وی افزود: علاقمندان می توانند برای ثبت نام به واحد شیلات مدیریت جهادکشاورزی شهرستان های تابعه استان تهران مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =