کد خبر: 40863
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷

معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: پیش‌بینی می‌شود با حمایت معاونت رئیس جمهور، روستاییان و عشایر بتوانند مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت به صورت سریع دریافت کنند.

به گزارش روستانیوز به نقل از برنا، سیدمجتبی خیام‌نکویی، درباره مشکلات تولید محصولات زنان عشایر و روستایی گفت: یکی از اصلی‌ترین مسایل این افراد، دسترسی به بازار برای عرضه محصولات تولیدی آن‌ها است، که ضمن هماهنگی با همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، تلاش می‌کنیم فرصت‌های بازار برای عرضه محصولات این قشر زحمت‌کش جامعه را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: دریافت نشان سیب سلامت از مجوزهای لازم برای عرضه مواد غذایی توایدی عشایر و روستاییان است که از حیطه وظایف وزارت جهادکشاورزی خارج است، اما پیش‌بینی می‌شود با حمایت معاونت رئیس جمهور، روستاییان و عشایر بتوانند مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت به صورت سریع دریافت کنند.

وی درباره مکان‌های مناسب برای اشتغال روستاییان تأکید و اظهار کرد: مکان‌های مناسب برای توسعه اشتغال در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها وجود دارد که قرار است تولیدکنندگان عشایری و روستایی به آن‌ها دسترسی داشته باشند تا بتوانند محصولات خود را با استانداردهای وزارت بهداشت بدون هیچ‌گونه مشکلی عرضه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =