کد خبر: 40504
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
دوره آموزش کمکهای اولیه ویژه پرسنل میادین میوه ‌و تره‌بار برگزار شد

رئیس اداره بحران  منطقه ۱۰  گفت: کارگاه تئوری و عملی کمکهای اولیه با موضوع آمادگی در برابر مخاطرات و حوادث مترقبه ویژه تمام پرسنل میادین میوه و  تره‌بار نواحی سه‌گانه منطقه برگزار شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «سعید قلیچ‌خانی» گفت: به منظور افزایش آگاهی و مهارت‌های عمومی پرسنل با کلیات مفاهیم کمکهای اولیه، ایمنی، آتش‌نشانی و فراگیری راهکارهای جلوگیری از توسعه حریق و کنترل آن، اداره بحران منطقه، کارگاه آموزشی در قالب دوره آموزشی «پویش شهر آماده» ویژه پرسنل میادین میوه و تره بار منطقه برگزار کرد.

رئیس اداره بحران منطقه ۱۰ افزود: کارشناسان اداره بحران آموزش در این دوره آموزشی در خصوص خود امدادی و دگر امدادی، انواع خاموش کننده‌ها و کارایی هر یک از آنها، نحوه استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی و اطفای حریق به‌صورت عملی و تئوری توضیحاتی ارائه کردند.

دوره آموزش کمکهای اولیه ویژه پرسنل میادین میوه ‌و تره‌بار برگزار شد

وی بیان کرد: اصول ایمنی و قانونی در کمک‌های اولیه، روش مواجهه با مصدوم، خفگی‌ها، احیای قلبی-ریوی، خونریزی، پانسمان، آسیب‌های استخوانی، مفصلی و عضلانی، بانداژ، آتل‌بندی، حمل مصدوم، فوریت‌های پزشکی، مسمومیت‌ها، نیش و گزش، گازگرفتگی، آسیب‌های ناشی از گرما و سرما، پناهگیری، تخلیه اضطراری و مقدمات چادرزنی از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی بوده است.

دوره آموزش کمکهای اولیه ویژه پرسنل میادین میوه ‌و تره‌بار برگزار شد

رئیس اداره بحران منطقه ۱۰ گفت: این دوره آموزشی نیم روزه و برای ۷۰ نفر از پرسنل میادین میوه و تره‌بار در محل ساختمان میدان میوه و تره‌بار کارون برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =