کد خبر: 40472
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
بازگشت ساعت کاری ادارات به زمستان 1400

ساعت کاری ادارات از شنبه آینده ، ۱۸ شهریورماه به حالت قبل برمی‌گردد و براساس تصویب‌نامه هیأت وزیران در زمستان ۱۴۰۰ خواهد بود.

به گزارش روستانیوز، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان این مطلب گفت: تغییر ساعت کاری ادارات در تابستان به علت مدیریت مصرف برق بود؛ با عبور از این شرایط ساعت کاری ادارات از شنبه هفته آینده به حالت قبل برمی‌گردد.

میثم لطیفی افزود: بنابراین ساعت آغاز به کار ادارات دستگاه‌های اجرایی ملی مستقر در شهر تهران از ۷ تا ۹ صبح به شکل شناور شروع می‌شود.

لطیفی درباره ادارات واحدهای استانی و شهرستانی و اینکه ساعت شروع آنها ۷ صبح خواهد بود، ادامه داد: در واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی ساعت شروع به کار ۶:۳۰ صبح و در واحدهای صنعتی نیز ساعت شروع به کار ۷ صبح خواهد بود.

گفتنی است، برنامه مدیریت و پایش مصرف برق در بخش اداری تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد و ساعات کار ادارات و بانک‌ها پس از این تاریخ طبق مصوبه هیأت وزیران به حالت قبلی بازخواهد گشت.

بر این اساس، ساعت شروع پذیرش مشتریان در شعب در شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از تاریخ ۱۶ شهریورماه تا اطلاع ثانوی از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

روزهای پنجشنبه نیز پذیرش مشتریان در شعب از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =