برپائی شعب کشیک بانک ملی استان البرز برای پرداخت ارز به زائرین عتبات

همزمان با هفته دولت و طی مراسمی که با حضور استاندار البرز ،فرماندار و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، دبیرستان خیری، مشارکتی مهندس حاج حبیب الله ظهوری(راه روشن۲)  با مساحت زمین ۲ هزار و ۱۳۰ مترمربع  یک هزار و ۵۱۷ مساحت پروژه آموزشی و  ۱۲ کلاس افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روستانیوز: نماینده عالی دولت در حاشیه مراسم با اشاره به اجرای طرح های ویژه توسعه فضاهای آموزشی گفت: تعهداتی که در این زمینه داشتیم به مرحله عمل رسیده و پروژه ها یکی پس از دیگری در حال افتتاح است.

مجتبی عبداللهی با بیان اینکه درصددهستیم بیش از ۲۰۰ مدرسه بسازیم وتحویل مردم دهیم،افزود: امروز در دولت سیزدهم با اقدامات جهادی در تلاش برای رفع مشکلات هستیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نداریم.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ها در راستای اقدامات جهادی برای تامین رضایت مردم است و باید دستاوردهای نظام اسلامی را برای مردم اطلاع رسانی کرد،ادامه داد: هفته گرامیداشت دولت یادآور بزرگمردانی همچون رجایی و باهنر است که اسوه اخلاق مددری، ایثار و انسانیت کامل هستند.

عبداللهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، به تشریح طرح ها و پروژه های آماده افتتاح و بهره برداری شهرستان کرج در ایام گرامیداشت هفته دولت پرداخت و گفت: از ۸۰ پروژه و طرح در این شهرستان ، ۵۶ پروژه مربوط به بخش دولتی و ۱۵ طرح نیز در بخش خصوصی افتتاح می شود.

استاندار البرز با بیان اینکه اعتباری بالغ بر ۵۱ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال برای بهره برداری از این طرح ها هزینه شده است؛ افزود: ۹ پروژه نیز ایام هفته دولت در شهرستان کرج کلنگ زنی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان البرز خاطرنشان کرد: درمجموع با بهره برداری از ۸۰ پروژه، برای ۶۲۳ نفر در شهرستان کرج شغل ایجاد می شود.

لازم به ذکر است در مراسمی دیگر نیز که با حضور استاندار البرز برگزار شد،سالن ورزشی چند منظور شهید عجمیان در کرج افتتاح و به بهره برداری رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =