افتتاح ۴۶ پروژه عمرانی،اقتصادی و کشاورزی در نظرآباد

۴۶ پروژه عمرانی، اقتصادی و کشاورزی در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال با حضور استاندار البرز،فرماندار نظرآباد،شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و با حضور اصحاب رسانه استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روستانیوز: استاندار البرز در حاشیه افتتاح پروژه‌های نظرآباد عمده استعدادهای نظرآباد را در بخش‌های صنعتی، گردشگری و کشاورزی دانست و گفت: دو گلخانه، یک مدرسه، مرکز پایش تصویری شهرداری نظرآباد متشکل از ۴۴ دوربین و دو واحد تولیدی و صنعتی از جمله پروژه‌هایی بود که در این روز مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفتند.

مجتبی عبداللهی این شهرستان ظرفیت‌های فراوانی در بخش کشت گلخانه ای دارد و حدود ۴۰ درصد از مجموع گلخانه‌هایی که در دولت سیزدهم در استان البرز افتتاح شده، مربوط به شهرستان نظرآباد است، افزود: از تمامی کشاورزان و سرمایه گذاران در این بخش دعوت می‌شود با توجه به حمایت‌های صورت گرفته و بسترهایی که در استان برای توسعه کشت گلخانه ای مهیا شده، ورود جدی به این بخش داشته باشند.

همچنین آئین افتتاح دبستان خیری مشارکتی شهید محمدحسین نخبه روستا به یاد مرحومه تاج الملوک زعیم کهن، با حضور استاندار البرز، مدیرکل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در روستای حاجی بیک نظرآباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان نظرآباد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، دولتمردان تراز انقلاب در جمهوری اسلامی ایران، هفته دولت را بهانه ای برای تجلیل از آن‌ها دانست و گفت: در این هفته، ۴۶ پروژه به ارزش ۳۲۸ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسند که به صورت مستقیم ۴۶۰ شغل ایجاد می‌کنند.

حسین بغدادی افزود: برنامه‌های جدی و پروژه‌های بزرگ دیگری نیز در این شهرستان خواهیم داشت که در این راستا، ابرپروژه عمرانی نظرآباد که پروژه انتقال آب به ارزش بیش از ۵۷۰ میلیارد تومان است، پایان مهر ماه به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از افتتاح کارخانه تولیدات دارویی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان و کارخانه ای در حوزه موادغذایی کودک به ارزش بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان در سه ماه آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: آنچه در این شهرستان، در حال وقوع است، حاصل اتفاق نظر دولتمردان، عنایت رئیس جمهور و استاندار البرز و وفاق مثال زدنی و پیگیری‌های مجدانه مسئولین مربوطه و دستگاه‌های اجرایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =