کد خبر: 40384
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
نخستین جشنواره ایرانی فرزند من  برگزار می‌شود

با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار از ۳۱ مرداد تا ۱۰ شهریور در مصلی تهران برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره ایرانی فرزند من، با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار از ۳۱ مرداد تا ۱۰ شهریور در مصلی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره ایرانی فرزند من، اولین دوره این رویداد ، با هدف حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار، با هدف ارتقا قدرت فروش و ارتباط مستقیم با طیف گسترده ای از مصرف کنندگان برگزار می‌شود.

در این جشنواره که هدف آن ارتقای فرهنگ ایرانی و تشویق مردم برای استفاده از کالاهای تولید داخل است در کنار غرفه‌های فروش نوشت افزار،کتاب،صنایع فرهنگی و خلاق کودک و خردسال تولیدات اسباب بازی ایرانی با کیفیت، در گروه‌های کالایی: آموزشی و کمک آموزشی، فکری، فرهنگی هنری، عروسک، حرکتی و الکترونیکی که ثمره سرمایه‌گذاری و حاصل تفکر و فرهنگ ایرانی است در معرض دید مخاطبان قرار خواهند گرفت.

این نمایشگاه علاوه بر توجه به قشر کودک و نوجوان با هدف تشکیل شبکه فروش ۳۶۰ درجه کالاهای فرهنگی ایرانی و محتوای سالم به مخاطبان بزرگسال نیز توجه ویژه ای دارد.

نخستین جشنواره ایرانی فرزند من، توسط خانه خلاق و نوآوری تم و با همکاری مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی،انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران و مجموعه ماروک(سرزمین اصالت) از ۳۱ مرداد تا ۱۰ شهریور ماه و از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در مصلی تهران پذیرای عموم علاقمندان است.

پوستر جشنواره ایرانی فرزند من

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =