کد خبر: 40144
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
طرح هادی روستایی

بخشدار مرکزی قزوین با اشاره به مشکلات ملکی و وقفی در شهر قزوین بر لزوم بازبینی مجدد طرح هادی در روستاها تاکید کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، احمد جوانمردی اظهار کرد: یکی از مهمترین معضلاتی که اکثر روستاهای ما را تحت تاثیر قرار داده، مشکل کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی است که باعث ایجاد تنش در بین روستاها شده و برای مردم برخی از روستاها نیز مشکل ایجاد کرده است.

وی افزود: یکی از برنامه های ما برای حل این مشکل، احداث استخرهای کشاورزی و احداث مجتمع های آبرسانی در روستاها است.

بخشدار مرکزی شهرستان قزوین بیان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در بسیاری از روستاها توسط مردم و متولیان روستا مطرح شد، اختلافات ملکی و مشکلات طرح هادی روستاها است که در سالهای گذشته بدون دقت کافی و در نظر گرفتن نیاز روستا اجرا و حتی بازنگری شده است.

وی اضافه کرد: باید نسبت به بازبینی طرح هادی بسیاری از روستاها با لحاظ نظر دهیاری، شورای اسلامی و بخشداری اقدام گردد، تا بخشی از مشکلات مردم در این حوزه کاسته شود.

جوانمردی عنوان کرد: تعدادی از روستاهای بخش نیز در اراضی اوقافی قرار دارند و همین مسئله موجب شده تا اختلافاتی بین متولیان و مردم شکل بگیرد، اختلافاتی که هر روز بیشتر شده و باید با برگزاری جلسات تخصصی تعیین تکلیف شود.

بخشدار مرکزی شهرستان قزوین یادآور شد: در تعدادی از روستاها نیز مشکل منابع طبیعی، آستان قدس و دستگاه های دولتی در اراضی کشاورزی و مسکونی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با همراهی مردم و مساعدت مسئولان برای حل این مشکلات اقدام موثری انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =