کد خبر: 40136
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
مسکن

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طرح هادی در ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور که دارای طرح مصوب می باشند در یک افق ۱۰ ساله یعنی هر سال حدود چهار هزار روستا بازنگری خواهد شد.

به گزارش روستانیوز، اکبر نیکزاد روز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بازنگری طرحهای هادی با هدف فراهم‌کردن زمینه توسعه، رفع محرومیت و شتاب‌بخشی به بهسازی این سکونتگاه‌ها انجام می گیرد.

به گفته نیکزاد، تعداد ۴۰ هزار روستای دارای بالای ۲۰ خانوار در کشور وجود دارد که تمامی این روستاها دارای طرح هادی مصوب است.

وی با بیان اینکه طرح هادی روستاهای اولویت دار در دستورکار قرار دارد تصریح کرد: عمر مفید طرح هادی برای هر روستا ۱۰ سال است و بعد از این مدت طرح هادی روستا نیاز به اجرای مجدد دارد.

نیکزاد اظهار داشت: بر این اساس سالانه طرح هادی چهار هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور بازنگری و دوباره اجرا می شود.

نیکزارد گفت : همه از بانک ها گرفته تا دهیاری ها و شوراهای روستا باید دست به دست هم بدهیم تا روستاها نوسازی شوند.

وی افزود: نبض اقتصاد ما در روستاهاست باید کاری کنیم که مردم در روستاها بمانند و تولید کننده باشند.

رئیس بنیاد مسکن کشور تصریح کرد: وام ۲۰۰ میلیون تومانی کش و قوس فراوانی داشت اما در نهایت با دستور رئیس جمهور مشکل رفع شد.

نیکزاد تاکید کرد: مسکن شهری هم از دغدغه‌های رهبری معظم و رئیس جمهور است و بنیاد مسکن برای تحقق آن با همه توان پای کار آمده است .

وی ادامه داد: فقط باید هدف خدمت باشد و به دنبال رفع مشکلات محرومان از جمله مسکن آنها هستیم و برای گره گشایی از کار مردم در تلاش لحظه ای کم کاری نکنیم.

رئیس بنیاد مسکن کشور ابراز کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد در بنیاد مسکن اسراف و ریخت و پاش شود و مدیران بنیاد مسکن باید بدانند حق اسراف ندارند.

مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ما سربار نظام هستیم و هر کجا که لازم باشد خدمت خواهیم کرد.

زبیر موسوی افزود: امیدوارم با همراهی همکاران، به تکلیف خود که خدمت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است، عمل کنم.

در این آیین "سید زبیر موسوی" به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات روح الله عمادی مدیرکل پیشین قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =