آبرسانی

رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: طرح جهاد آبرسانی در ۱۷۴ روستای خوزستان همزمان با سفر رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

به گزارش روستانیوز از وزارت نیرو، میثم جعفرزاده طرح جهاد آبرسانی را بزرگ‌ترین پروژه عمرانی کشور به لحاظ ساختاری، تعداد کارگاه‌های فعال و به لحاظ وسعت در کشور دانست و از افتتاح طرح جهاد آبرسانی در ۱۷۴ روستای استان خوزستان، هم‌زمان با نخستین سفر استانی رئیس جمهور و وزیر نیرو به این استان در سال جاری خبر داد.

وی تعداد کل روستاهای مشمول این طرح در سراسر کشور را ۷۱۳۸ روستا اعلام و خاطرنشان کرد: ۷۶۶ روستا از این تعداد در استان خوزستان واقع شده است.

مشاور وزیر نیرو ادامه داد: طرح جهاد آبرسانی تاکنون در ۴۵۱ روستای کل کشور در مدار بهره‌برداری قرار گرفته که از این میان ۱۷۴ روستا متعلق به استان خوزستان می‌شود.

جعفرزاده گفت: عملیات آبرسانی در قالب طرح جهاد آبرسانی در بیش از ۲۵۰۰ روستا در کل کشور از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی، ملی و خیرین آبرسان انجام شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی تاکید کرد: عملیات آبرسانی تا پایان سال جاری به طور کلی در ۱۰۰۰ روستای کشور و به طور خاص در ۱۷۰ روستای استان خوزستان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام می‌شود.

رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو به تشریح روند پیشرفت این طرح در روستاهای خوزستان پرداخت و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این طرح در ۱۸ شهرستان خوزستان در حال اجرا بوده و با روند مطلوبی در حال پیشرفت است، به‌طوری‌که خوشبختانه در شهرستان‌های حمیدیه، اندیکا، خرمشهر، دشت آزادگان و هویزه شاهد پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی این پروژه عظیم ملی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =