شهردار محمدشهر

با حضور امام جمعه محمد شهر، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و مدیران ، اصحاب رسانه و شهروندان کلنگ بازارچه زیتون با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان در محمدشهر به زمین زده شد.

به گزارش روستانیوز، شهردار محمد شهر در این مراسم با بیان اینکه این پروژه اولین پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی و یکی دیگر از پروژه های درآمد پایدار شهرداری است،گفت: بازارچه زیتون با هدف ایجاد اشتغال و رفاه شهروندان در دسترسی سریع و آسان به همراه کیفیت بالا و قیمت مناسب در تهیه مایحتاج عمومی به بهره برداری می رسد.


مهندس مهرداد حسن زاده با بیان اینکه سال گذشته بر اساس سیاست گذاری های انجام شده در مدیریت شهری سه منطقه شناسی وسه پروژه مرکز پارکینگ طبقاتی ، بازارچه میوه و تره بار و بازارچه غذا کلنگ زنی شد ودر حال احداث است ،ادامه داد: سه پروژه در حال احداث از محل اعتبارات شهرداری محمد شهر تامین شده است.


وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰ منطقه نیز شناسایی شده و درنظر داریم پروژه هایی در راستای منابع پایدار در این مناطق ایجاد کنیم ، اظهار کرد: متراژ زمین این پروژه ۴ هزار و ۷۷۸ متر مربع است که بنای این پروژه شامل زیرزمین( پارکینگ و نگهبانی، تاسیسات ) و طبقه اول آن دارای ۳هزارو ۲۶۷ مربع مربع بنا می باشد و مجموع مساحت بنا ۱۱ هزارو ۷۷۸ متر مربع بوده و در طبقه همکف ۲۵ غرفه، طبقه اول ۴۵ غرفه ایجاد خواهد شد.


شهردار محمدشهر با بیان اینکه با ساخت این پروژه به صورت مستقیم ۱۵۰ اشتغال و ۲۰۰ اشتغال نیز به صورت غیر مستقیم ایجاد می شود، گفت: اعتبار کل این پروژه 170 میلیارد تومان است که توسط مجری پروژه انجام خواهد شد .


حسن زاده با اشاره به اینکه پروژه زیتون ۵۳ درصد سهم شهرداری و ۴۷ درصد سهم بخش خصوصی است، در خصوص زمان بهره برداری بازارچه زیتون اظهار کرد : بر اساس پروانه صادره و قرارداد بین شهرداری و مجموعه مشارکت کننده منعقد گردیده و حدود ۲۴ ماه زمان برای اتمام پروژه در نظر گرفته شده است و تمام تلاش مدیریت شهری بر این است تا بتواند با انجام ابن پروژه ها خدمات ارزنده ای به شهروندان ارائه دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =