کد خبر: 39528
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
آسفالت

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از ساخت و بهره‌برداری از ۷۳ کیلومتر راه روستایی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روستانیوز، اکبر سپهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از ۷۰ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه طی ۱۱ ماهه سال‌جاری احداث شده است.

وی افزود: عملکرد اداره راه روستایی در ساخت راه‌های روستایی طی یازده ماهه سال ۱۴۰۱ در استان کرمانشاه ۷۳ کیلومتر راه روستایی است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ کیلومتر افزایش داشته است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه با بیان اینکه توسعه روستاها در گرو آسفالت و قابل تردد شدن راه‌ها و مسیرهای روستایی است، تصریح کرد: در حوزه احداث راه‌های روستایی پروژه‌های بیشتری را در حال برنامه ریزی داریم و امیدواریم در سال آینده طول بیشتری را برای تردد راحت‌تر روستاییان احداث، آسفالت و آماده بهره‌برداری کنیم.

سپهر بیان کرد: با توجه به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۹ و تداوم آن در سال‌های بعد ردیف ملی اعتبارات ساخت راه‌های روستایی حذف شده و اعتبار مورد نیاز برای بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی با اولویت روستاهای بالای ۲۰ خانوار از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها تصویب و برای اجرا به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابلاغ می‌شود.

وی گفت: اما در خصوص درخواست تیغه زنی و تسطیح محورهایی که فاقد اعتبار است بایستی از طریق ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها پیگیری به عمل آمده تا با استفاده از ماشین آلات راهداری و به صورت امانی بر اساس اولویت کاری و امکانات در اختیار نسبت به رفع مشکلات محور اقدامات موقتی به عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =