کد خبر: 39445
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
آبرسانی

استاندار زنجان گفت: باید حداکثر انرژی را در زدودن چهره محرومیت از مناطق مختلف استان صرف کنیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محسن افشارچی شامگاه امروز ( ۳ اسفندماه) در جلسه هماهنگی پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان زنجان، اظهار کرد: دولت خود را در کنار جهادگران می‌بیند و پابه‌پای آنها در محرومیت‌زدایی حرکت می‌کند. باید حداکثر انرژی را در زدودن چهره محرومیت از مناطق مختلف استان صرف کنیم.

وی ادامه داد: استان زنجان در زمینه آبرسانی به روستاها همکاری موفقی را با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) دارد و این همکاری ادامه‌دار خواهد بود. توافقات و مذاکرات در خصوص قرارداد جدید در این زمینه انجام شده و در مرحله نهایی شدن است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در ادامه بیان کرد: طرح آبرسانی به ۵۷ روستای استان زنجان بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علیرضا جزء‌قاسمی با بیان اینکه با تکمیل خط اصلی انتقال آب، اغلب روستاها از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: قرارداد جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص آبرسانی به روستاهای استان زنجان، شامل ۶۰ پروژه است که در مجموع با اجرای آنها تامین آب پایدار ۱۵۷ روستا محقق می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای اجرای قرارداد جدید بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است.

به گزارش ایسنا، سردار جمال‌الدین آبرومند مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) در این جلسه حضور داشت و پیش از جلسه از سد گلابر، سد بلوبین، مکان دپوی پسماند روی، کوی فاطمیه، پارک علم و فناوری و اراضی لیل‌آباد زنجان بازدید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =