کد خبر: 39344
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
بابایی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تاکیدهای همه جانبه به اجرای کامل قانون جامع حدنگار در اراضی کشاورزی وجود دارد که نشان از اهمیت بالای این امر برای کشور است.

به گزارش روستانیوز به نقل از بازار، حسن بابایی صبح امروز در جلسه شورای اداری ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی گفت: در برنامه سیاست‌های برنامه هفتم توسعه به حدنگاری اراضی کشاورزی به صورت صد در صدی تاکید شده است و مقام معظم رهبری هم در این خصوص ۸ راهبرد را بیان و به اجرای قانون جامع حدنگار تاکید فرموده اند و ریاست قوه قضاییه هم به اتمام حدنگاری توصیه و تاکید دارند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: تاکیدهای همه جانبه به اجرای کامل قانون جامع حدنگار در اراضی کشاورزی وجود دارد که نشان از اهمیت بالای این امر برای کشور است.

وی با تاکید بر جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی گفت: اراضی که اکنون خردشده اند باید برای آن‌ها هم سند حدنگار صادر شود تا از تغییر کاربری آن‌ها جلوگیری به عمل آید.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: خرد شدن اراضی کشاورزی یک آسیب جدی است که می‌تواند صنعت کشاورزی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و فرمان مقام معظم رهبری هم بر جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی است که بلاقید همه مکلف به اجرای آن هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =