فرمانده انتظامی استان البرز

فرمانده انتظامی استان البرزدر مراسم آغاز طرح سراسری مبارزه با سرقت در سطح استان گفت: به شهروندان اطمینان خاطر می دهیم که سارقان را از اقدامات خود پشیمان خواهیم کرد.

به گزارش روستانیوز، سردار حمید هداوند با بیان اینکه در راستای مبارزه جدی با معضل سرقت، با دستور فرمانده کل انتظامی کشور از این ساعت طرح سراسری و گسترده مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی در چندین استان کشور به صورت همزمان اجرا خواهد شد، افزود: پلیس برای اجرای این طرح تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا درس پشیمان کننده ای به سارقان و مخلان امنیت مردم بدهد.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با سرقت های خشن، ادامه داد: وقوع سرقت های خشن تاثیر بسیار مخربی در احساس امنیت مردم دارد و این موضوع خط قرمز پلیس است، لذا سارقانی که با تهدید شهروندان اقدام به سرقت های خشن کرده اند، میله های زندان در انتظار آن هاست.

هداوند با اشاره به اینکه امیدواریم با دعای خیر و همکاری شهروندان بتوانیم در اعیاد رجب و شعبان خبرهای خوبی را به مردم در حوزه مبارزه با مخلان امنیت بدهیم، نقش مردم در پیشگیری از سرقت را بسیار حائز اهمیت اعلام و خاطرنشان کرد: شهروندان اگر توصیه های پیشگیری پلیس را جدی بگیرند، تا میزان قابل توجهی از سرقت و تبعات آن در امان خواهند بود.

گفتنی است؛سردار حمید هداوند طی حکمی از سوی فرماندهی فراجا، جانشین سردار عباسعلی محمدیان در فراجای استان البرز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =