گردشگری روستایی

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: استان سمنان، استانی با محوریت گردشگری روستایی، طبیعت‌گردی و میراث فرهنگی است.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، احمد تجری روز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور در غرفه استان سمنان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری افزود: استان سمنان دارای ظرفیت‌های مناسبی در حوزه گردشگری است.

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان، گردشگری روستایی و صنایع‌دستی در استان سمنان باعث شده که مجموعه گردشگری استان کامل باشد.

تجری افزود: ظرفیت‌های استان در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تولید محتوا، برگزاری رویدادهای گردشگری، بازاریابی و تبلیغات معرفی خواهد شد که در جذب گردشگران نقش مؤثری دارد.

او گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری محل مراجعه بخش قابل‌توجهی از علاقه‌مندان به سفر و گردشگری است و استان به‌خوبی معرفی شد.

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: یکی از راه‌های جذب بیشتر گردشگران، ورود بخش خصوصی به حوزه گردشگری در ایجاد تأسیسات گردشگری و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است.

تحری گفت: در این نمایشگاه ۷۰ فرصت سرمایه‌گذاری استان سمنان که توسط اداره کل میراث فرهنگی استان با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی تهیه‌شده به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ارائه شد و نقش بسیار زیادی در جذب سرمایه‌گذار داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =