کد خبر: 39090
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
فردیس

فرماندار شهرستان فردیس از افتتاح 26 پروژه دولتی و نیز 8 پروژه بخش خصوصی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان فردیس به بهره برداری می رسد .

به گزارش روستانیوز، خداداد کاشفی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر و تشریح برنامه های این ایام در فرمانداری فردیس برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر افزود: چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که اگر اتفاقاتی که از بدو شروع انقلاب تا کنون برای کشور رخ داده است مانند جنگ تحمیلی،تحریم و ... برای یک کشور دیگر اتفاق افتاده بود آن کشور را به ورطه فروپاشی می کشاند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی پابرجایی و ایستادگی کشور در برابر هجمه های دشمنان، حضور مردم ایران در صحنه های مختلف است،افزود: هر کجا به مردم تکیه و اعتماد کردیم پیروز شدیم و هر گاه از ظرفیت و نظرات مردم استفاده نشد، ناموفق بوده ایم.

فرماندار فردیس با بیان اینکه پس از انقلاب تا کنون هجمه ها و دشمنی ها بر علیه کشور ما فراوان بوده اما علی رغم دشمنی ها، این تفکر جهادی بوده که باعث موفقیت و پیروزی ما شده است، ادامه داد: دشمن راست و دروغ را به خورد مردم می دهد و می خواهد آنان را نسبت به نظام دلسرد کند، اما وظیفه ما اینست که در حوزه شهرستان، بار مشکلات را با توجه به ظرفیت و توان خود برطرف کنیم. وی در تشریح برنامه های ایام دهه فجر در شهرستان فردیس گفت: همزمان با این ایام مبارک،40پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان فردیس به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۲۶ پروژه دولتی و ۸ پروژه به همت بخش خصوصی اجرا شده است که مهمترین این پروژه ها بیمارستان 260 تختخوابی فردیس است.

کاشفی با بیان اینکه۵۵۰ عنوان برنامه در ایام دهه فجر با همکاری دستگاه های مختلف اجرا می شود،افزود: فضاسازی شهر، زنگ انقلاب در مدارس، غبارروبی گلزار شهدا و جلسات پریش و پاسخ تبیینی و رژه موتوری در روز ۱۲ بهمن ساعت ۹ صبح بخشی، افتتاح ۳ مدرسه، یک زمین چمن و بخشی از فاز یک بلوار اقتدار از مهمترین برنامه های این ایام است. فرماندار فردیس در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص وضعیت آب شهرستان فردیس از پیگیری های انجام شده در این خصوص خبر داد و گفت:گرفتن حقابه فردیس از سد کرج در مراحل پایانی قرار دارد و با توجه به جابجابب مدیریتی در آبفای استان،این روند فعلا متوقف شده که قطعا با پیگیری ، این امر را به نتیجه خواهیم رساند.

خبرنگار:عالیه رضوانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =