کد خبر: 39024
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
وام مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز گفت: متقاضیانی که از تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۰ نسبت به انعقاد قرارداد با بانک عامل اقدام کرده و ضمن دریافت بخشی از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی تاکنون آن را تقسیط نکرده‌اند، مشمول دریافت تسهیلات متمم می‌شوند.

به گزارش روستانیوز، محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز گفت: متقاضیانی که از تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۰ نسبت به انعقاد قرارداد با بانک عامل اقدام کرده و ضمن دریافت بخشی از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی تاکنون آن را تقسیط نکرده‌اند مشمول دریافت تسهیلات متمم می شوند و می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان دیگر نیز دریافت کنند.

وی با اشاره به ابلاغ پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی به بنیاد مسکن استان گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده امکان پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی در سطح روستاهای استان و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر فراهم شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز با اشاره به ویژگی های وام مسکن روستایی گفت: بازپرداخت این وام ۲۰ سال و با نرخ کارمزد ۵ درصد در نظر گرفته شده درحالی که نرخ تسهیلات مختلف در سیستم بانکی کشور ۱۸ درصد است، با کمک بنیاد مسکن و دولت این اختلاف ۱۳ درصدی در راستای حمایت از روستاییان ایجاد شد تا با استفاده از آن شاهد ساخت خانه هایی ایمن در روستاها باشیم.

محمدی خاطرنشان کرد: این موضوع با توجه به هماهنگی های انجام شده برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر درصورت وجود متقاضی، قابل پرداخت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =