کد خبر: 38970
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
استاندار یزد

استاندار یزد با بیان اینکه مناطقی در هر روستا ویژه جوانان مشخص می شود گفت: این پهنه‌ها برای فعالیت های اشتغالزایی و ساخت مسکن، در اختیار جوانان هر روستا قرار می گیرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، مهران فاطمی عصرجمعه در پایان بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان یزد و در نشست کارگروه توسعه این شهرستان ، افزود: ابنیه و ظرفیت های تاریخی و گردشگری بسیار زیادی در بخش مرکزی شهرستان یزد وجود دارد و ایجاد محور فرهنگی و گردشگری در حوزه مجموعه شهدای فهرج به طور خاص در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به تکمیل شدن دور اول سفرهای شهرستانی و لزوم بررسی محلات و روستاهای بخش مرکزی یزد؛ با توجه به جمعیت بالای ساکنان آنها گفت: در جریان بازدید امروز، ضمن بازدید از تعدادی از پروژه های روستاهای بخش مرکزی شهرستان یزد، مطالبات مردم احصا شد.

استاندار یزد همچنین با اشاره به بازدید تعدادی از سالن ها و مجموعه های ورزشی این بخش افزود: تکمیل سوله های ورزشی و زمین های چمن مصنوعی موجود و افزایش زیرساخت های این حوزه در لیست مصوبات امروز قرار گرفته است.

فاطمی در ادامه به وضعیت ورودی ها و برخی بلوارهای روستاهای بخش مرکزی شهرستان یزد اشاره کرد و از تصمیم گیری جهت بهسازی و ساماندهی آن ها خبرداد و گفت: امکان حل تمامی مشکلات در قالب یک سفر و در بازه زمانی کوتاه وجود ندارد ولی عزم ما بر تسریع در اجرای پروژه های پیشران و مورد مطالبه مردم، برطرف سازی موانع موجود و حل مشکلات مردم است.

استاندار یزد نتیجه و دستاورد بازدید امروز و سفر به روستاهای بخش مرکزی را تصویب ۱۷ مصوبه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان دانست و گفت: امید است با همت و پیگیری مجدانه دستگاه ها شاهد تسریع در روند اجرای امور و پروژه ها باشیم.

فاطمی در در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و سفرهای شهرستانی خود به صورت مستمر گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد مصوبات سفرهای شهرستانی اجرایی شده و مابقی مصوبات با تخصیص اعتبارات لازم مراحل خود را طی خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مسوولان باید خودشان را وقف مردم کنند، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان، از تمامی مستحبات بالاتر است.

استاندار یزد همچنین با اشاره به وجود بالغ بر ۶۳۰ پروژه نیمه تمام در استان یزد عنوان کرد: تکمیل این پروژه ها نیازمند بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی است با این وجود تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات در کوتاهترین زمان به کار می‌گیریم.

فاطمی در پایان با بیان اینکه خود را ملزم به اجرای کامل مصوبات می‌دانیم، اظهار داشت: در صورتی که به هر دلیلی امکان اجرایی شدن پروژه ها وجود نداشت باید صادقانه دلیل آن به مردم عزیز استان گفته شود.

مهران فاطمی استاندار یزد ، امروز جمعه و در نخستین آدینه بهمن ماه سالجاری در برخی روستاهای بخش مرکزی شهرستان یزد حضور یافت و پس از بازدید از تعدادی از پروژه های این بخش، جهت بررسی مسائل و اتخاذ تصمیمات لازم برای حل آن ها، مدیران استانی و شهرستانی را در قالب کارگروه توسعه شهرستان یزد گردهم آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =