کد خبر: 38881
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
استاندار سمنان

استاندار سمنان گفت: بیش از ۵٠٠ سفر به روستاهای استان تاکنون انجام شد که ٨۴ درصد مصوبات این سفرها اجرایی شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه سه‌شنبه‌ در دیدار با مردم روستاهای توابع شهرستان سرخه به همراه مدیران استانی، افزود: روستاییان زحمتکش دوستدار انقلاب اسلامی هستند و همواره در تمامی برهه‌های مختلف پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود.

استاندار سمنان تاکید کرد: تاکنون به ۲۸۵ روستای سطح استان سفر داشتیم و بیش از ۵۰۰ مصوبه به تصویب رسید که بالغ بر ۸۴ درصد این مصوبات تا امروز اجرایی شده است.

وی گفت: دغدغه و مطالبات طرح‌شده مردم روستاهای متعدد سرخه در جریان بازدیدهای امروز در خصوص معادن، ساماندهی راه دسترسی، بهبود خط انتقال آب آشامیدنی، مسکن، بند خاکی و آبخیزداری و سایر موارد پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان ادامه داد: امروز برای دومین بار در جمع مردم متدین، مذهبی، انقلابی و ولایتمدار روستاهای شهرستان سرخه توفیق حضور پیدا کردم و به خدمتگزاری برای مردم افتخار می‌کنم.

هاشمی افزود: تحقق طرح‌ها و مباحث آبرسانی، گازرسانی، پوشش اینترنت و سایر خدمات و امکانات رفاهی از وظایف دولت است و در راستای تحقق آن در سایه وحدت، تلاش می‌شود.

استاندار سمنان گفت: در دولت آیت الله رئیسی، بحث ساخت مسکن چه در شهرها و چه برای روستاییان در اولویت و دستور کار قرار دارد که با جدیت دنبال می‌شود.

در قالب شصت و هشتمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره، استاندار سمنان امروز به همراه جمعی از مدیران ستادی و مسوولان شهرستانی و محلی، از روستای عبدالله‌آباد، چشمه گردشگری تلخاب، کاروانسرای شاه عباسی لاسجرد، روستای گردشگری جوین، بازدید کرد.

در این ملاقات‌ها جمعی از اهالی روستا، مشکلات و انتظارات خود را با مسئولان استان مطرح کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =