آذربایجان غربی

۳۵۰ روستای آذربایجان غربی فاقد گازرسانی بوده اما هفته دولت ۱۴۰۳ روستای بالای ۲۰ خانوار نهایی و میزان دسترسی به گاز بالا می رود.

به گزارش روستانیوز، علیرضا شیخی با اعلام اینکه سرعت گاز رسانی به روستاها در آذربایجان غربی به شدت افزایش یافته است، اظهار داشت: سرعت گازرسانی در استان افزایش پیدا کرده است، بطوریکه در دهه فجر گذشته ۶۷ روستا، هفته دولت امسال ۲۴۷ روستا گاز کشی شده است و دهه فجر امسال ۱۲۷ روستا در برنامه و آماده بهره برداری خواهد بود.

وی در ادامه افزود: طبق مصوبه دولت در خصوص گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار، از تعداد کل روستاهای استان ۵۳۰ روستا گازرسانی شده و ۶۲۸ روستا نیز در دست گازرسانی قرار دارد، و بزودی چند روستای دیگر نیز به هدف گازرسانی اضافه خواهند شد. شیخی با تاکید بر اینکه از ۲۸۳۱ روستا ، ۲۵۳۱ روستا بالای ۲۰خانوار بوده که گازرسانی شده و یا در این برنامه قرار دارند، اعلام کرد: ۳۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار بدون گاز باقی مانده که در برنامه گازرسانی خواهد بود.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: هفته دولت ۱۴۰۳ روستای بالای ۲۰ خانوار نهایی و میزان دسترسی به گاز بالا می رود. شیخی در خصوص اعتراض برخی از روستائیان به عدم گازرسانی بیان کرد: برخی روستاها به دلیل کمبود جمعیت و راههای صعب العبور صرفه گازکشی ندارند. وی در خصوص مطالبات شرکت گاز استان در حوزه های مختلف افزود: در حوزه صنعت ۲۴ میلیارد و خانگی ۷۲ میلیارد و سازمان های دولتی ۱۸ میلیارد تومان، در مجموع شرکت گاز استان ۱۴۰ میلیارد تومان از مجموع مشترکین مطالبات دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =