کد خبر: 38806
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
مسکن

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از وجود ۴ هزار واحد مسکونی روستایی نامقاوم در استان خبرداد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، علیرضا عباس زاده امشب در شورای مسکن استان اظهار کرد: مردم به اجرای مناسب طرح نهضت ملی مسکن امید بسته‌اند و به خوبی همه اقدامات ما را در این زمینه رصد می‌کنند زیرا مسکن یکی از نیازهای اصلی مردم است.

وی با بیان اینکه از همه ظرفیت‌های موجود در خراسان جنوبی برای انجام بزرگترین خدمت به مردم استان باید بهره گرفته شود، افزود: از آن جایی که زمین، توان فنی و اجرای آن همه در خراسان جنوبی وجود دارد و مجلس شورای اسلامی هم قانون مورد نظر را تصویب کرده است باید انجام این کار سرعت گیرد.

عباس زاده با اشاره به اینکه چهار هزار واحد مسکونی روستایی نامقاوم در خراسان جنوبی وجود دارد، ادامه داد: برای مقاوم کردن واحدهای روستایی همه ما باید تلاش کنیم تا از این طریق از نگرانی‌ها در زمان وقوع زلزله از این طریق کاسته شود.

به گفته وی بانک‌ها با همکاری که با مردم و بنیاد مسکن انجام می‌دهند باید اقدامات لازم را برای بهره‌مندی روستاییان از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی فراهم کنند تا با مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در زمان وقوع زلزله کمتر شاهد وارد شدن خسارت به این واحدهای مسکونی روستایی باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =