کد خبر: 38757
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
مسکن

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص مقاوم سازی مساکن روستایی در شهرستان خوی از شاخص کشوری و استانی پایین تر است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، عادل نجف زاده ۳۰ دی ماه در بازدید از روستای زلزله زده قریس از بخش صفاییه خوی اظهار کرد : متاسفانه خانه های روستایی که وام گرفته و احداث شده اند نیز در این زلزله آسیب دیده اند و این نشان می دهد خوی در توسعه زیر ساخت ها عقب است.

وی با بیان اینکه در این وضعیت سرمای زیر صفر درجه و مناطق کوهستانی روستاهای زلزله زده، زندگی در چادر امکان پذیر نیست، اظهار کرد: ضروری است در اسرع وقت کانکس برای مردم زلزله زده روستاها تهیه شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس ادامه داد : به وسایل گرمایشی نیازمبرم داریم و باید مشکلات و کمبود سوخت نیز در این منطقه حل شود در واقع بصورت جهادی و میدانی مشکلات مردم را در بخش تامین گرمایش، اسکان و غذا حل و فصل شود.

محمدحسن نامی، رییس سازمان بحران کشور نیز در این بازدید با اشاره به توزیع بیش دو هزار بسته غذایی و وسایل گرمایشی گفت: افزایش وام مسکن روستایی و وام زلزله زدگان در دستور کار هیات دولت قرار می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =