کد خبر: 387
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
صنایع دستی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بانوان ایرانی در حاشیه پنجمین اجلاس بین‌المللی مجمع شهرداران آسیایی خبر داد.

به گزارش روسنا (پایگاه خبری روستانیوز)، ثریا شارقی با اشاره به نمایشگاه صنایع دستی بانوان کارآفرین ایران در ترکیه گفت: این نمایشگاه در حاشیه پنجمین اجلاس بین المللی مجمع شهرداران آسیایی با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گشایش یافت.

وی با بیان اینکه صنایع دستی ایران مورد توجه بازدید کنندگان و فاطمه شاهین شهردار غازی عنتپ قرار گرفت، ادامه داد: بانوان این شهر نیز در کنار هنرمندان ایرانی به معرفی صنایع دستی خود پرداختند و در یک فضای مشترک، گرم و صمیمی به انتقال تجربه و ایجاد دوستی بین آنها منجر شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران افزود: پنجمین اجلاس بین المللی مجمع شهرداران آسیایی با حضور ۷۰ شهردار از ایران و ۳۰۰ شهردار از آسیا در روزهای ۸ و ۹ آذر ماه سال‌جاری (پنجشنبه و جمعه) برگزار شد. 

شارقی هدف از برگزاری این نمایشگاه را تعاملات و تبادل فرهنگی بین بانوان ایرانی و خارجی عنوان کرد.

وی نمایشگاه عکاسی از بناهای تاریخی و بازسازی شده توسط صندوق احیای بناهای تاریخی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری را از دیگر برنامه های فرهنگی ایران در حاشیه این اجلاس بین المللی عنوان کرد.

براساس این گزارش، شهر غازی عنتپ نزدیک به 2 میلیون نفر جمعیت دارد و یکی از قطب های مهم اقتصادی ترکیه به شمار می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =